Svar på kommentar

Postat av: jessi


Du är ju jättefin!
Randigt är mycket snyggare än enfärgat.


Vad är sprutorna för?



Tack för din härliga kommentar Jessi :) 

Som jag skrivit tidigare så tar jag två sprutor om dagen under hela graviditeten och ska göra det även sex veckor efter förlossningen, allt för att jag inte ska riskera att få blodpropp. Min mamma hade blodpropp när hon var i 20-årsåldern och jag ligger i riskgruppen för att få det jag också, vilket är anledningen till att jag måste stå ut med detta. Kul är det definitivt inte, men allt är ju för min och bebisens skull, så vad gör man inte? :)



såhär ser sprutan ut. 
nålen är 12 mm lång, alltså inte jättestor men trots det känns den rätt väl ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0