Jämförelse i v 35

Vet att bilderna inte är identiskt tagna, men ni får försöka ha överseende med det. Det roliga är att jämföra magen, se om någon av er där ute tycker den ser annorlunda ut nu mot när jag väntade Enya?


2007 med Enya



2010 med lillfis



2007, med Enya



2010, med lillfis



Själv upplever jag (förutom bristningarna då) att jag inte har lika stark hormonrand nu som jag hade förra gången, jag upplever också att magen är mer äggformad och sitter inte lika högt upp mot brösten som när jag väntade Enya. Nu tycker jag dessutom att den är lite "smalare" framifrån, om man jämför med första gången då jag såg ut som en badboll ;)

Någon mer än jag som ser skillnaderna eller är det bara inbillning från min sida? Finns det något mer som ni kanske tycker är annorlunda med magen nu? Berätta gärna :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker mig se en STOR skillnad mellan alla bilder...Håller med dig om att din mage e mer äggformad nu emot att varit en "medicinbolls" rund mage när du vänta Enya :) ... Men alla magar blir ju olika men ändå lika fina när folk är gravida... Min lillasyster blev JÄTTE stor om magen när hon väntade sin lille son som nu är 4 år i April till skillnad på min storasyster som det inte syndes ett dugg på... Men som sagt det syns en stor skillnad.... :) Lycka till med den lille och keep uppdating hehe läser varje dag..



Kram Matilda Förredetta klasskamrat :)

2010-02-18 @ 01:33:09
URL: http://matuuulda.blogg.se/
Postat av: Jessica

Magen är mycket mindre denna gång och sitter som sagt lite längre ner. Angående det om magensplacering har jag hört att pojkar ligger längre ner än flickor....

2010-02-18 @ 11:45:43
Postat av: Jenny

Ja, jag ser skillnaden. Magen du hade med Enya var mycket rundare och var mycket högre upp, än magen du har med lillen, som sagt så ser magen ut att vara mer oval denna gång och längre ner..

2010-02-19 @ 00:32:41
Postat av: jess

Det är jättestor skillnad på bilderna längst ner. Enya-magen är verkligen som ett klot. Den nuvarande magen ser inte alls lika bollaktig ut.



Fast båda är jättefina =)

2010-02-19 @ 22:07:02
Postat av: Anonym

Hörredu förresten, det kan inte vara 2009. Det måste ju vara 2010 om det är vecka 35. Det är väl bara någon vecka sen?

2010-02-24 @ 13:07:19
Postat av: Evelina

haha, alldeles rätt.. jag lever fortfarande kvar i 2009 märker jag ;)

2010-02-24 @ 18:16:37
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag märkte det inte förrän typ sjunde gången jag kollade. Då tänkte jag att "Enya fyller alltså 2 i år". Det kändes inte alls rätt så jag fick fundera lite till.

Sen kom jag på vad det var.

2010-02-25 @ 13:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0