Julkort

Ända sen Enya kom till oss så har jag varje jul gjort egna julkort, jag tycker det är jättekul och de blir oftast ganska fina. Mycket roligare med ett personligt på barnen tycker jag (om man har några såklart) än ett färdigt med tomte. Men det är såklart en smaksak från person till person, men jag anser det i alla fall.

Jag brukar scrappa ihop mina, men i år orkade jag inte det utan hade ett annat upplägg. Skickade iväg beställning i fredags och alldeles nyss damp de ner i vårt brevinkast!

De blev helt okej. Lite besviken på kvalitén men å andra sidan är det säkert mitt fel som inte gjorde bilden större från början. Men som sagt, de blev okej och jag hoppas att personerna som får dem blir glada. Det är trots allt huvudsaken! Elmer sover och jag tänkte sätta mig och skriva lite kort nu när jag har tillfälle. Det blev visst ett par som ska skickas iväg ;)


Som ni säkert förstår kan jag inte lägga ut bilden här, det skulle ju förstöra allt, men här kommer tidigare julkort på Enya. Världens finaste tjeja!



2007


2008
(nej, ramen ska inte vara sådär, orkade inte fixa den)


2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0