Dag 5, Vad är kärlek?

En rätt omöjlig fråga att svara på egentligen, då kärlek är olika saker för olika människor.

I mitt fall är kärlek min underbara Fredrik. Min familj, mina barn. De är mitt allt.
Kärlek för mig är när Fredrik tar sig tid en stressig dag på jobbet, att skicka mig ett gulligt sms där han säger att han älskar och saknar mig. Kärlek för mig är när Enya ger mig mysiga kramar och pussar i slutet av en jobbig dag då vi varit oense en massa gånger. Kärlek för mig är när Elmer lägger sin kind emot min när han haft en skrikperiod och jag tyckt han varit hur jobbig som helst.

Kärlek för mig är kramar och pussar med den jag älskar. Det är att höra små fotsteg bredvid sängen på morgonen. Det är att ta min hand i deras och känna deras värme.

Kärlek är så mycket. Min kärlek är min familj. Det bästa av allt. ♥



Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Blogglänk

Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Blogglänk
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Blogglänk
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Blogglänk
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Min favoritartist
Dag 22 – Min första kärlek
Dag 23 – Blogglänk
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Mina framtidsplaner/drömmar
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Blogglänk
Dag 29 – Låt + minne
Dag 30 – Min kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0