30 dagar

Jodå, jag lever. Har bara varit mycket just nu och så har jag verkligen inte haft lust med bloggen. Överhuvudtaget. Men nu tänkte jag göra som en del andra och följa en lista i de kommande 30 dagarna, ska faktiskt bli kul! Ett inlägg om dagen minst alltså, då har jag ju anledning att finna mig tid till att sätta mig här ;)

Börjar med dag 1 imorgon, hoppas ni är med mig då!


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Blogglänk
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Blogglänk
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Blogglänk
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Blogglänk
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Min favoritartist
Dag 22 – Min första kärlek
Dag 23 – Blogglänk
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – ?
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Blogglänk
Dag 29 – Låt + minne
Dag 30 – Min kärlek

Just det. För den som är uppmärksam så står det ett frågetecken (?) vid dag 25. Det betyder att jag inte alls har en aning om vad jag ska skriva om där, så jag behöver er hjälp. Något speciellt ni vill veta? Skriv isåfall! Kommer inga förslag alls så hoppar jag väl över den dagen..


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken rolig lista, ska bli kul o läsa om allt! Det ser jag fram emot! Ett förslag på vad du kan skriva om är framtidsplaner, vad du vill göra, jobba, bo, gifta dig, fler barn och sånt! Ja, framtidsplaner/drömmar helt enkelt! :)

Kram!

2010-12-08 @ 21:28:12
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0