Lägga ner?

Jag får liksom aldrig arslet ur när det kommer till bloggen. Visst, jag älskar att blogga men det är inte prio ett just nu. Förståeligt såklart när man har en liten hemma, men så läser jag andras bloggar och dom hinner både med småbarn, jobb OCH en blogg. Så varför kan inte jag få det att gå ihop?

Jag skriver såklart mest för min egen skull, det är lite av min dagbok det här. Jag VILL ju skriva, men så går det två veckor mellan inläggen och inspirationen/motivationen försvinner längre och längre bort. Trist, men så är det. Men å andra sidan så skriver jag även för mina läsare, och eftersom mina inlägg blir färre så blir mina läsare även det. Jag vet att det finns några trogna läsare men ni är rätt få kan jag medge.

Har ni några tips på vad jag kan skriva om? Något ni vill veta?
Funderar starkt på att lägga ner det här, för finns det ens någon som vill att bloggen ska finnas kvar?

Skriv ett ord isåfall så jag vet.. ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag är inne varje dag och kollar om du skrivit något.



Jag har ungefär noll förslag på vad du kan skriva om men du får inte sluta skriva. Jag tycker om att läsa om vad ni gör och vad som händer.

2010-08-31 @ 19:41:31
Postat av: Sophie

Jag vill... jag läser :)

2010-08-31 @ 20:35:40
Postat av: Matilda

Du får inte lägga ner, jag läser din blogg och älskar att läsa om dig och din fina familj :D...

Något riktigt bra förslag har jag väl inte men du kan kanske ta lite kort på hur ni bor och lite såna saker.. Foton är alltid roligt att se :D och såklart att du ska ta mer kort på din fina familj ;D

2010-08-31 @ 22:41:40
URL: http://matuuulda.devote.se
Postat av: Kungen

Du har ju börjat att bli lite lat Älskling är ju det ; ). Håller med att du får lägga ut mer bilder och skriva mer, du hinner det när jag kollar på hockey i vinter med Elmer & Enya ; ) Puss

2010-09-01 @ 13:22:40
Postat av: Anonym

skriv

2010-09-01 @ 22:24:37
Postat av: Malin

Åh, men inte sluta skriva! :( Jag kikar in här nästan dagligen men är rackarns dålig på att kommentera. Vi känner inte varandra men jag är från Linköping, numera i exil i Norge, dock inte L-bro som jag förstått att du är.



Jag gillar din blogg för att den kombinerar välskrivna (och språkligt korrekta, hatar verkligen bloggare som inte behärskar svenska språket) texter med fina bilder.



Hoppas du inte slutar blogga!

2010-09-02 @ 21:19:43
Postat av: Solveig

Nej ,sluta inte att skriva det är så roligt att läsa din blogg o se på alla bra bilder som du tar.

2010-09-02 @ 22:17:54
Postat av: Terese

Du får inte sluta blogga då jag gillar din blogg jätte mycket.

Kram Terese ( en förre detta Ljungsbro bo som både på O.G. Svenssons väg 9B.

2010-09-03 @ 22:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0