Senaste dagarna

Några bilder från de senaste dagarna..



Mina ♥:an innan fotografering på Droppen i onsdags




Enya och Elmer på Elmers 1-månadsdag.. på väg till Droppen





Fredagen tillbringades utomhus.
Först matade vi änder och sen var vi i lekparken. Hade lilla kassa kameran (därav de rosa bilderna) eftersom den stora var på reparation..



På fredagkvällen hade vi äntligen fått tillbaka vår kamera så då blev det lite fredagsmys i soffan



Efter två rejäla kaskadspyor i lördags fick Elmer duscha för första gången,
det gillas bättre än badkaret!





Igår lånade vi med oss Enya och for på kalas. Enyas kusin Viktor blev 3 år i veckan.
Trevligt med kalas och väldigt gott med fika :)


Kommentarer
Postat av: jessica

Har Elmer röda plyschbyxor på sig? Jag har letat som en idiot efter såna. Var har du hittat? Nu blir jag grön av avundsjuka.

2010-04-27 @ 10:34:47
Postat av: Evelina

Ja, han har röda plysch :) Köpta på Lindex, det är de i "tjejmodellen", alltså utan mudd.. Jättefina :)

2010-04-27 @ 11:00:57
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag har letat på sju olika lindex utan att hitta några men nu är det väl bara att leta vidare. De är så fina!

2010-04-27 @ 15:54:44
Postat av: Evelina

Vilken storlek är du ute efter?

2010-04-27 @ 22:36:58
URL: http://eeia.blogg.se/
Postat av: jessica

50, 56 och 62 =)

Storhetsvansinne kallar vissa det.

2010-04-28 @ 13:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0