Så surt!

Idag blir Elmer 1 månad. Tiden går så fort, men det är såå kul samtidigt att han är med mer och mer för varje dag som går. Idag har han firat sin dag med att vara vaken mitt på dagen vilket typ aldrig hänt förut, och inte bara en stund heller, utan i 4 timmar! :)

Lillkillen var rejält svårsövd men nu har han faktiskt sovit i ca 40 min men han sover inte jättehårt utan vaknar till då och då. Sötnosen ♥

Enya är iväg, så Elmer och jag är själva. Hon skulle åka till morfar senare idag egentligen, men efter vi kom hem från vår vanliga tur till Öppna förskolan så sa hon att hon ville åka till morfar direkt. Så vid kl 14 var morfar här och hämtade upp henne, de skulle hem till honom men han hade cykel med sig ifall Enya blev trött, då skulle hon få sitta på pakethållaren medan morfar såklart leder cykeln hela vägen hem..

Igår var vi förresten på NetOnNet och lämnade in vår kamera, den har krånglat tillräckligt nu tycker vi! Går inte ens fälla upp blixten och inte funkar det att göra det som står i kameran heller, så nu är den på reparation. Någon reservkamera fanns inte att låna heller, så nu står vi här utan. Så surt eftersom jag hade velat ta fina månadskort på Elmer, men det får vi visst klara oss utan. Har iofs tagit några med min lilla kamera, men det är inte alls samma sak..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0