Min lilla bebis

Det här funkar inte längre..
Ersättningen vi bytte till alltså. Elmer har inte bajsat sen i förrgår så de där Minifom-dropparna var med andra ord inte miraklet, utan den dyra Lemolacen. Nu har jag fått nog av att han är ledsen så fort han är vaken, så när pappsen kommit hem från jobbet (vilket är vilken minut som helst) och han fått vila lite, så tar vi en sväng till affären!

Struntar helt i om Elmer inte håller sig mätt så länge på Lemolac, utan vill han äta oftare än varannan timma så varsågod! Hellre det än en missnöjd unge som inte kan bajsa. Stackaren!


Efter affären sen blir det en promenad med mina grabbar. Har inte varit ute idag än men vädret är skitfint så det blir toppen! Imorgon kommer Enya hem igen och jag ser fram emot en fin helg tillsammans med min fina familj! ♥


elmer med standardminen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Här äter vi med varannan timme.. det verkar som man får ta det bara, fast det är lite jobbigt ;)

Millys mage funkar bra dock, kackar flera ggr om dan men hon äter ju tuttemjölk så det är väl skillnaden..

Lycka till med mage o mat!

2010-04-15 @ 16:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0