Långfredagen - en jättelång fredag

Haha, jaa.. En väldigt lång fredag igår, jag var så sjukt trött hela dagen!

Vi kom ju inte hem från sjukhuset förrän vid 3 natten till igår och så gick vi upp vid 9. Jag var också jättetrött sen dagen innan och det kändes igår kan jag lova!

Även om dagen var lång så kändes det som vi inte gjorde något vettigt alls igår. Vi gjorde oss iordning lagom till att vi skulle åka och hämta hem Enya, och då var klockan 16.
Elmer och Fredrik väntade i bilen medan jag var inne och hämtade Enya, och sen begav vi oss till stan, till svärfar på påskmiddag. Det var himla trevligt och Enya levde rövare hela tiden. Hon lekte frissa med Olle och färgade hans hår lila med ketchup, hur nu det går till? ;)
Hon sa att hennes frissa gör så, så jag undrar vad det är för knäpp frisör hon går till.. hihi :P
Enya och Elmer fick också påskägg av både Olle och Lena, och av Anna (+Tina) som även var där. Tack! Enya fick godis och 3 figurer till hennes Pippi-hus, och trisslotter som hon vann 25 kr på. Och Elmer fick kläder, ni ser vad nedan. Behöver jag säga att Fredrik blev nöjd? ;)

Vi kom hem vid 21.30 och då var det bara att lägga in den sovande prinsessan i sin säng och sen bänkade vi oss framför tv:n. Kollade på Talang och sen orkade jag bara med att se halva Solsidan, sen var jag tvungen att lägga mig, var såå trött! Jag tog med mig lillen in i sovrummet och så snarkade han och jag ikapp efter några minuter.

Jag brukar inte ha så stort sömnbehov faktiskt, men efter den här graviditeten har jag inte gjort annat än sovit.. Skönt som sjutton iofs :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0