Idag var det dags igen

Jaha, då är soffan återigen full med potatismjöl.. riktigt fin är den! :S
Anledningen? Jo, Elmer lade en kaskadspya igen under tiden han åt. BLÄ! Som tur var hamnade nästan allt på honom och på mig, men soffan fick sig även en skvätt.. Fattar verkligen inte varför han kräks som han gör, jobbigt är det! :(

Nu är det läggdags för Enya och vi ska alldeles strax läsa saga. Två kortisar blir det och sen hoppas jag att hon stannar kvar i sängen idag. Igår var det ett helsike, men jag är precis lika envis som hon så man kan säga att jag vann efter en viss tids kämpande ;) Hon har verkligen börjat knöla vid läggdags och jag vet att det är trots, men fyyy.. ikväll hoppas jag verkligen att jag slipper! Extra jobbigt att ha hand om henne själv, men det får ju gå såklart..

Nej, nu blir det saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0