Ullared

I förrgår åkte vi mot Ullared för en heldags shopping på GeKås! Jag hade sett fram emot resan jättelänge och det var en kanondag förutom att vi kom hem med alldeles för lite ;)

Skulle kunna åka en gång till för jag känner att jag missade lite, men vi kanske åker igen efter jul.. Bara ett tag kvar ju :)

Men vi kom i alla fall hem med mycket fina saker som jag tänkte lägga upp här,
om någon undrar över pris/storlekar så är det bara att höra av sig.



tavlor, glas, adventsljusstake


lampa och en kitty-påse


grytlapp+vante, madrasskydd, ljus, pläd, dörrmatta plus hallmatta 3 m som inte är med på bild


massa bra-att-ha


stekpanna, skärp, pippi-film, pussel & alfonsbody, bäddset + filt till bebis


till fredrik. mjukbyxa, 3 träningströjor, 3 vanliga t-shirts, kalsonger, handskar


till mig. 2 st jeansleggings, en mamma-skjorta, homer t-shirt som F tvingade mig köpa


trosor, bh:ar, leggings


vinterjacka, softshell, lurvjacka till skrutt


stickad tröja, trosor, mjukis-set


tröjor, jeans, strumpbyxor, pyjamas, fusk-olle


Sen handlade vi även julklappar till Enya, ett Pippi-hus med tillbehör och en doktorsväska. Väljer att inte lägga ut bild på det då hon kollar in här då och då ;)
Sen handlade vi även julklapp till min mamma och pappa, och älsklingen köpte sig ett par skor.

:)


Kommentarer
Postat av: lena

nice =) vill åka jag med, går ju åt lite varma kläder åt lilltjejen nu.. och vi ska ju växa ur allt under vintern =)

2009-10-01 @ 12:15:11
Postat av: Anna

Fina grejer ni hittat! Hoppas jag kommer dit innan jul :P. Såg att du hittat en adventsljusstake som jag vill ha också. Kommer du ihåg vad den kostade på Ullared?

2009-10-01 @ 12:46:51
URL: http://aanonaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0