Jag saknar

Jag saknar den där tiden då jag alltid satt uppe på nätterna..
Jag saknar de mörka kalla kvällarna..
Jag saknar onsdagarna då jag tränade, kom hem och åt ägg och knäckemackor..
Jag saknar den där killen som fick mitt hjärta att smälta med sina ord på min dataskärm..
Jag saknar att lyssna på Volbeat nätterna igenom samtidigt som jag längtade efter kärleken..
Jag saknar de nattliga telefonsamtalen som ibland varade i över 5 timmar..
Jag saknar spänningen som fanns då jag visste att han var på väg till mig..
Jag saknar den första officiella kyssen på Ikea..

Jag saknar allt det där som var då..



Kommentarer
Postat av: Maria

Hej!

Hittade din blogg för ett tag sen, måste säga att din dotter är mkt söt.



Om jag har förstått det rätt så bor du i Ljungsbro?

Jag och min lilla familj kommer ev. flytta dit i vår. Jag bodde i Ljungsbro tidigare men i villa och känner att jag inte rikigt har koll på lägenheter. Har du några tips på om det är några speciella gator/områden man ska undvika när det gäller lägenheter. Eller något som är extra bra?

2009-09-05 @ 10:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0