Ibland går det i rekordfart..

Japp, nu är jag klar med mina beställningsjobb och jag blev rätt nöjd om jag får säga det själv :) Huvudsaken är ju att Tilde 5 år ska bli nöjd, och det tror jag även att hon blir. Eller vad säger ni? Duger de? :)



Det jobbigaste som faktiskt är kvar är att ta betalt. Eftersom jag oftast gör saker åt vänner så känns det så dumt att begära pengar, men det är ändå ett jobb jag gör och lägger ner tid på, så det borde inte kännas så dumt som det faktiskt gör.. Är helt urkass att sätta pris på mitt arbete.. Någon som är bättre på det och kan ge mig tips på vad jag bör ta för dessa två?

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

50 kr styck?

dålig timpenning dock. men det är ju till vänner =)

2009-09-02 @ 12:04:51
Postat av: Jenny

dom vart jättebra!!!

tack för hjälpen... kram

2009-09-02 @ 18:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0