Fredag

Morgonen idag var inte den bästa, så den försöker jag glömma just nu. Mår lite bättre nu i alla fall och jag hoppas att dagen och kvällen kommer bli himla bra! Kl 14 ska jag äntligen hämta hem Enya från dagis och sedan får vi se vad vi hittar på.

Synd att det är så kallt ute, jag har verkligen inga bra byxor att ha på mig nu när magen har blivit lite större, så jag får ha leggings idag vilket inte är det varmaste direkt. Lyckligtvis ska vi åka till Ullared och GeKås snart så då hoppas jag att kunna hitta lite sköna plagg att ha på mig :)

Jag är lite sugen på att gå till simhallen med Enya, men jag har tyvärr ingen bikini. Min mamma skulle ju tagit med henne dit men det blev ju inget eftersom hon var sjuk och jag vet ju hur mycket skrutt längtade efter att få plaska runt lite :) Kanske jag hittar något att ha på mig ändå, så kanske vi kan ta en sväng imorgon.. Ja, vi får se :)

I övrigt händer det inte så mycket "kul" idag, älsklingen kommer hem runt 18 och då blir det att käka och sen är det läggdags för skrutt. Kvällen kommer vi tillbringa framför Idol och Kändisdjungeln, som vanligt ;) Man blir ju så lätt beroende.. Är inte ni det med?

Nu är det dags att värma sig lite mat, sen ska jag köra en maskin tvätt och plocka iordning lite här hemma.. Hoppas ni får en bra fredag alla!

 




Just det! Igår var vi hos Macke på 30-årsfirande. Himla trevligt! Han fick ett tandemskärmflyg av oss (10 st) i present och jag hoppas han vågar sig på det.. :) Grattis igen vännen, hoppas du fick en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Jag har lite mammakläder som du kan få låna/köpa om du vill. Kram

2009-09-18 @ 19:31:09
Postat av: fanny

IDOL är gr8... oftast!! kändisdjungeln klarar jag inte riktigt av, så segt på något sätt :-P!!



take care. kramar

2009-09-19 @ 12:00:16
URL: http://ynnafj.blogspot.com
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vilken härlig bild! :)



Sv: Jag brukar förstärka kontrast och beskära som jag vill ha bilden, men ingenting annat.



Kram Elin

2009-09-19 @ 21:16:56
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: jessica

Öh, släng upp en magbild då.

Tänk på oss stackare som inte får se dig irl =)

2009-09-20 @ 19:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0