Förlorat blod

Idag mår jag inget vidare. Har världens huvudvärk som vägrar ge med sig och så känner jag mig lite febrig. Inte kul alls. Imorse var det däremot jättebra, och jag var i stan en sväng med pappa.
Tog blodprov på MVC, så det är nog boven i dramat.. Brukar bli så när jag förlorat lite blod. Typiskt..

Sen så är jag lite taskig i magen (ja, ni behöver inte läsa om det stör er), förstoppad typ som man lätt blir som gravid, så när jag ändå hämtade ut mina sprutor så passade jag på att köpa laktulos. Skitäckligt var det och efteråt mådde jag jätteilla.. Också typiskt. Men - det hjälpte min lilla mage litegrann i alla fall, det är ju alltid något.

Idag har jag bara träffat älsklingen i typ en timma. Han var hemma en sväng efter jobbet men åkte in till stan igen för de skulle käka med jobbet på Olympia (vadå avis?) och efter det har han innebandyträning. Så vid 21.30 är han hemma igen och då är det snart läggdags för min del. Så surt att jag ska känna mig som en klubbad säl så fort klockan blir efter 21, men förhoppningsvis blir det bättre med tiden. Jag är inte alls lika trött nu som för 3-4 veckor sen så det verkar gå åt rätt håll.

I övrigt så mår jag bara bra, förutom foglossningen då, men den slipper jag tyvärr inte. Magen växer och jag har känt lite bubbel redan :) Nu väntar jag på att få känna bebis på riktigt, så jag slipper oroa mig för att något är fel.
Jessica, jag vet att du ville se en magbild men just nu ser jag mest bara tjock ut så det får vänta en vecka eller två ;) Eller så kanske jag kan ta en där jag har tröja på mig i alla fall.. det kan ju inte finnas någon där ute som vill se min blå-gula mage med tigerränder, så den döljer jag nog ett tag till.. :)

Nehej, nu är det nog dags att lyssna lite på Spotify igen (lite av min nya drog), synd bara att Volbeat inte finns med, det borde de verkligen göra något åt. Dumma skivbolag!

Och snart är det ju IDOL, det får jag inte missa.. Heja Erik säger jag bara, vem hejar du på?

Kommentarer
Postat av: Camilla Strömberg

hej

Vill bara säga att det är en fin sida du har och hittade via Annika

Kul med en bebis i familjen :D ... får gratulera :D

Synd att du inte trivs där ni bor men men det är nog ett måste snart att kanske flytta till större ;)

Hoppas din gravidetet blir underbar trots foglossning (vet hur det är haft det med mina tre tjejer)

Du/ni får ta Enya och komma och leka lite på "glagärdet" om jag fattat annika rätt så bor ni inte så långt ifrån :D och där finns det ju massor med barn inklusive mina :D.



ha en bra dag

2009-10-01 @ 09:52:08
URL: http://millzan.mittspejs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0