Dagarna går rätt segt

I måndags åkte skrutt till sin pappa och kommer stanna där till söndag. Är tomt utan henne här hemma, men samtidigt lite skönt att få vila upp sig lite efter sjukveckan. Det har faktiskt inte hänt så mycket sen sist, eller jo, i söndags passade vi på att göra om lite i Enyas rum.

Vi har ju haft spjälsängen ståendes där inne samtidigt som hon sovit i sin andra säng, så nu åkte spjälisen ner i källaren och vi flyttade om hennes andra grejer. Blev väldigt bra och hon verkade trivas med hur det blev så det känns skönt. Nu är det bara lite hyllor och tavlor som ska upp på väggarna, så kanske rummet känns klart :)






Igår var jag förresten på jobbintervju. Jag blev uppringd av ett företag i måndags som frågade om jag inte ville komma på intervju och det ville jag ju såklart. Tyvärr blev det inte så långlivat, dels för att jag kände att det verkligen inte var min grej, dessutom var intervjuaren dansk så jag hade lite svårt att förstå. Det slutade med att jag avbröt intervjun i alla fall och åkte hem. Kändes helt okej ändå efteråt, och så kunde jag förstå mer danska än jag kunde innan så nåt positivt var det ju ändå med det hela :)

Efter mötet så åkte jag och älsklingen till CityGross och handlade, det behövs tyvärr ibland. Det var sista dagen för honom att vara hemma igår så vi passade på att njuta av tiden tillsammans sen på kvällen. Var riktigt mysigt.
Idag kommer skorstensfejarna hit och innan dess ska jag städa undan lite, vill ju inte skämmas över att ta in någon.. Men innan dess ska jag försöka fixa klart två grattis-kort jag började på igår, hoppas du blir nöjd sen Jenny! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0