Utebliven uppdatering

Vet ni vad?
Jag struntar i den där uppdateringen jag lovade er, jag orkar helt enkelt inte.
Jag har varit helt off i ett par dagar och ingenting har känts direkt roligt, så mycket är därför att det inte blir något av den.. Nu börjar jag om från början igen och hoppas finna både ork och lust till att skriva ett par rader varje dag, jag har ju liksom ingenting annat vettigt för mig om dagarna så ;)

Ja, idag var jag uppe med tuppen, närmare bestämt redan halv 7. Varför? Jag har ingen aning egentligen, eller jo, det var mest för att kunna tvätta håret innan varmvattnet försvann kl 7. Men nu är jag skittrött, jag behöver verkligen mina timmar om nätterna och inatt blev det lite för sent för mig. Mysigt var det dock :)

Men hur som helst så är jag ju redo för vad dagen har att erbjuda, och förhoppningsvis (eller ska jag säga tyvärr? näe, klart jag inte ska) så kommer Lollo höra av sig snart för en förmiddagspromenad. Jag längtar inte alls ut i kylan, det var minusgrader när vi klev upp i morse och jag har bara tygskor att ha på mig. Kanske dags att kolla efter vinterskor snart?

Det var visserligen min idé om en promenad så jag får skylla mig själv, men visst vore det skönt med lite frisk luft! Något jag inte fått på några dagar nu när jag mest suttit inne och häckat.. Och det kan ju inte bli bättre än att ha någon att snacka bort lite tid med, det är ju så fruktansvärt trist att bara gå själv.. Ja, det blir bra det, nu känner jag mig lite mer taggad! :)

Förresten saknar jag min karl, redan. Vi har inte setts så mycket de senaste dagarna och det känns av nu.. Ikväll blir det inte mycket tid heller tyvärr, men så är det ju ibland. Det blir bättre snart. Och så saknar jag min lilla skrutt, jag vill att hon ska komma hem nu så jag får pussa på henne..


ursäkta bilden, men sådär kan det gå när man har två skitkameror..
en som inte funkar alls och en som tar skitbilder.. kul! *grrr*


Kommentarer
Postat av: Kungen

Du är bäst älskling, saknar dig med så in i hundan så fort jag kommer utanför dörren jue :-) du är mitt allt puss älskar dig

2009-10-14 @ 12:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0