Produktiv dag

Igår var jag duktig, så duktig att jag städade hela lägenheten alldeles själv. Tog ett tag pga foglossningen men det var riktigt skönt när jag var klar! Älsklingen kom hem lagom till jag var färdig, då åt vi mat från Donken och sen åkte vi en sväng till Ikea efter det. Vi köpte ju en lampskärm på GeKås, så nu behövde vi inhandla sladdar och lite sånt för att kunna sätta upp den, får se om den kommer upp nu i helgen :)

När vi kom hem blev det goood mat, potatisgratäng som är min craving just nu. Jag skulle kunna äta det varenda dag, men ibland kan det ju vara trevligt med lite omväxling, det tycker i alla fall min andra hälft :P


Idag har jag inte gjort något vettigt alls, men det tycker jag att jag är värd efter gårdagen. Jag ska diska sen och plocka iordning grejerna från GeKås bara innan jag hämtar skrutt på dagis, men det tar ju inte så lång tid. Lagom till att vi är hemma så kommer även älsklingen hem, så då ska vi prova alla Enyas kläder för att se om de passar eller inte. Om jag har tur så kommer jag iväg på en tripp till Ullared snart igen, i början av november eller kanske innan, så då kan jag ju ta med och byta om man nu får det, om det skulle vara något som inte passar alltså.

Hoppas hon blir glad för sina nya kläder i alla fall, fast bäst kanske hon tycker om pusslet med Bamse på. Ett riktigt fynd för 10 kr :) Hon har ju börjat intressera sig för "riktiga" pussel nu och efter lite övning, och många tjut innehållande "mamma, jag kan inte" så börjar det ta sig :) Snart kanske hon kan lägga ett pussel utan hjälp, fast det dröjer säkert..

Nehej, snart dags för käk (gott med rester ;)) och sen ska jag väl ta tag i dagens sysslor..
Hoppas ni alla får en trevlig fredag!





Just ja, hoppas ni inte blev rädda nu! Detta är bara älsklingen med den fina snarkmaskinen ;)
Den är ju inte direkt attraktiv men den gör nytta! Älsklingen snarkar inte alls med den så nu kan vi äntligen börja dela sovrum.. Men först ska nya sängen inhandlas.. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liten marsian, men söt ändå. Kram Svärmor.

2009-10-02 @ 11:26:54
Postat av: Kungen

Nu är det dags att uppdatera så man slipper se den där gräsliga bilden på mig va Älskling. Hoppas du har haft det skönt i badet Puss älskar dig

2009-10-07 @ 12:20:46
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0