Lite blev det iaf

Igår åkte vi som sagt till stan, älsklingen och jag. Det var nära på att vi inte åkte, jag har nämligen fått ont i magen när jag står upp och när jag går, så jag visste inte om jag skulle orka. (Antagligen inget farligt, utan mer som växtvärk i livmodern typ, men går det inte över till imorgon ska jag ringa och höra)

Men sugen på att shoppa som jag var så åkte vi ändå :) Var lite jobbigt att gå bara och jag kände mig värre "handikappad" än en höggravid så ni som varit gravida kan ju tänka er ;)
Vi kollade lite i butikerna men det var på Lindex vi shoppade, hade ju rabatt där. Tyvärr blev det inte alls de sakerna jag hade velat ha till Enya, för självklart var hennes storlek slut, men lite blev det ändå och jag är rätt nöjd med det också. (Jodå älskling, idag känns det bättre än igår :P)

På vägen till bilen gick vi även in på H&M och där har de ju världens gulligaste bebiskläder! Väldigt många fina neutrala kläder, men tyvärr så tycker Fredrik att de är tråkiga så det blir så svårt att handla ;) Men vi hittade en del fint som vi tänker köpa sen framöver i alla fall, bland annat en söt body med en räv på - jättefin! Men det får bli senare som sagt.. :)


Idag har jag en slappdag här hemma, jag gör verkligen inte många knop alls. Men det är skönt, speciellt när jag fortfarande har den där värken i magen som gör sig påmind så fort jag bara rör mig lite.
Ikväll däremot så ska jag till Lollo på ljusparty. Mycket trevligt måste jag säga, även om det kanske inte blir att handla något så är det skönt att komma hemifrån lite och träffa folk. Kl 18 börjar det och det ser jag fram emot!



två tröjor, en klänning och två byxor till skrutt,
pyjamas till bebisen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0