En sån där..

Idag är det en bra dag, trots lite smågnabb på morgonen med älskling och trots det inte så fina vädret ute - men det gör inget alls, för idag kommer min lilla älskling hem! :D Har längtat ihjäl mig ♥


Jag borde ge mig ut en sväng, men jag skippar promenaden idag och tar den ikväll på stan istället. När min stora älskling slutat jobbet så åker vi direkt till stan och kollar på ny kamera, och lite till :)

Fram till kl 14 ska jag försöka vara lite nyttig här hemma, får se hur bra det går.. Hehe :P


min sötnöt ♥


Kommentarer
Postat av: Kungen

Mmm hur har det gått egentligen ?? Insåg att det hade gått sådär, mycket kvar till mig. Bara för att du vet att jag tycker om när du sparar andra saker till mig ; ) Puss

2009-10-16 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0