Dags att dra

Nu ska jag strax bege mig ut till apoteket för att hämta ut en dos nya sprutor, sen ska jag möta upp pappa vid banken. Därefter är det stan som gäller! Först Biltema, sen Hemmakväll i Tannefors, sen ett besök på AF och sen avslutar vi eftermiddagen med lunch på Ming Palace :) Kanon!

Och när älsklingen kommit hem ikväll så ska vi ytterligare en sväng till stan, eller tornby närmare bestämt. Ska inhandla lite kläder åt skrutt och så kommer vi antagligen hem med något till bebisen också, och troligtvis lite mat att stoppa i kyl och frys :)

Nej, bäst jag klär på mig så jag inte blir försenad. Sånt gillar inte pappa ;)
Men först slänger jag in en magbild, tagen igår..


v. 19 (18+2)


Kommentarer
Postat av: lena

se där, en bebis i magen ser man ju.. =) får ta kort på min lillbula med..

2009-10-27 @ 18:30:20
Postat av: Annika

Hihihi nu ser man det ju iallefall :)

2009-10-27 @ 23:36:45
Postat av: Anonym

åhhh vad härligt :) kul med en uppdatering. hoppas på med

2009-10-27 @ 23:38:51
Postat av: jessica

Åhh Evve vad fint! Nu blev jag jätteglad! Ihh!

2009-10-28 @ 09:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0