Tråk, tråkigare..

Fy vilket gnäll det är på mig ibland, men de senaste dagarna har verkligen inte varit toppenbra. Mycket som spelar in såklart, men mest har jag varit så himla trött! Trött på allt egentligen, mig själv, livet, "vänner" osv, osv. Man har väl dåliga dagar såklart, men någon gång borde det väl ta slut?
Och så det här jäkla skitvädret som är ute! Inte gör väl det mig lyckligare!? Var är solen undrar jag, kommer vi få uppleva den mer än i ett par få timmar nu det kommande halvåret? Hoppas det, annars går jag under! Allt känns bara blä, blä och blä just nu. Men vill verkligen inte att det ska vara så..

Och så har jag fått reda på att Enya är sjuk, stackarn. Snorig, hostig och feber har hon, eller hade i alla fall igår. Hoppas det är bättre idag! Vill så gärna ha hem henne på fredag! Dessutom är det fotografering på dagis på fredag som jag gärna vill att hon ska kunna vara med på, men med feber går det ju inte =/

Nej, nu ska jag faktiskt sluta gnälla och gå ifrån datorn. Jag borde sätta igång med städandet men motivationen har inte riktigt infunnit sig ännu, så jag lägger mig nog i soffan och väntar på att den ska komma.. Hur det funkar? Ja, det får vi väl se.. ;)



enyas dagisfoto förra året.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0