En nystart vore kanske något?

Dagen har verkligen varit en av de segaste på länge, eller jag har varit väldans seg kanske jag ska tillägga. Det blev inget ligga i soffan, jag tog ett varmt bad istället så nu är jag ren och fin. Jag har faktiskt inte orkat städa (surprise?) men älsklingen sa att det var okej ändå, och jag hoppas han var ärlig för nu tog jag orden till mig och sket i det ;)

Men å andra sidan är det inte så viktigt med städandet, det kommer ju aldrig hit någon ändå. Aldrig någon av mina vänner som bjuder in sig självmant, det är lite trist. Det är mest jag som "tjatar" om att ses, men väldigt sällan det blir av.. Men men, älsklingen och jag har planer på att kanske flytta härifrån ändå. Finns inget direkt som håller oss kvar, egentligen. Lite synd är det såklart eftersom jag trivs jättebra i Ljungsbro, men Fredrik har ju inga av sina vänner nära och det är ju trist för honom såklart, och mina som sagt, ja de träffar vi ju ändå inte så ofta..

Nu blir det ju ingen flytt än på ett tag, jag borde hitta ett jobb innan dess, men vi har det i alla fall i åtanken att vi inte kommer stanna kvar här i all evighet. Börja om på ny kula vore kanske det bästa? Vi får se.
Hade jag fått önska så hade Z och C fått bo nära oss. Vi tycker himla mycket om dem och nu när vi kommer ha barn i samma ålder också vore ju det toppen.. Men man kan ju inte få allt här i världen ;) Får hoppas vi kan ses lite oftare sen bara, att de tycker om oss lika bra som vi tycker om dem.. Hehe :)

Nehej, nu ska jag faktiskt klä på mig och traska ut en sväng. En liten promenad blir det och på vägen hem ska jag stanna till i affären för att inhandla kvällens middag. Pasta med bacon och tomatsås blir det, det är verkligen skitgott. Jag längtar :) Och när jag kommit hem ska jag sätta mig här igen och bevaka en auktion på Tradera som snart går ut. Älsklingen har hittat ett klädset till lillfisen som han gärna vill köpa, och vad gör man inte för hans skull? :)

Kommentarer
Postat av: Zandra

De e ömsesidigt ;)Hoppas Enya kryar på sig så vi kan ses på lördag Kram

2009-11-26 @ 09:32:45
Postat av: Mysan

Hejsan.. synd ni inte bodde nere i halmstad då hade vi kunnat fika å ses =)

2009-11-26 @ 21:10:36
URL: http://www.missmolin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilka är det du vill ska komma till dig? Vilka är det du "tjatar" på att ni ska umgås med? Har du tagit upp det med dom - face to face, dom kanske inte ens vet om vad du tycker och tänker bakom dataskärmen!

2009-11-26 @ 22:56:55
Postat av: jessica

Flytta hit så kan vi umgås! Det är långt till Ljungsbro. Alldeles för långt.

2009-11-28 @ 14:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0