As usual

Ja, som vanligt är jag skitkass på att uppdatera.. Men några rader kan jag nog plita ner.

Den här veckan har skruttis varit hos oss och det har varit otroligt mysigt som vanligt, trots att hon är världens gnällspik. Men vi älskar henne massor ändå såklart, allt som oftast är hon den goaste ungen i världen :)

Vad har vi gjort då? Ja, inte så mycket egentligen. Eller jo vi var på Droppen i tisdags och där träffade vi Jenny och Oliver, som efter att de hade hämtat Albin på dagis kom till oss och umgicks ett par timmar. Himla trevligt, och Enya och Albin lekte jättebra på hennes rum, inget tjafs eller gråt så det var kanon :)
Och eftersom barnen hade studiedag i onsdags så bestämde vi att vi skulle gå Droppen en sväng igen, så det gjorde vi fram till lunch, så Enya och Albin lekte även tillsammans där en stund. Själv fotograferade jag Oliver en massa, han är ju såå söt! Sötaste ungen jag sett på länge faktiskt :)

Jovisst hörrni, vi har köpt ny kamera också så det blir några bilder varje dag nu igen. Kan inte beskriva känslan av att ha en vettig kamera igen, det är verkligen super även om jag alltid fotar med automatik och bilderna blir allt annat än estetiska. Men vad gör väl det om hundra år? Haha..


tisdag - enya kryper och busar för fullt


onsdag - albin och enya grejar


världens sötaste oliver


Ikväll förstår ni, då ska jag göra en väldigt stor uppoffring, något som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag ska följa med älsklingen på hockey, det ni! Det är DIF-LHC som spelar och jag ville ju inte att älsklingen skulle behöva gå ensam, så vad gör man inte för kärleken? ;) Enya ska också få följa med, får hoppas hon inte tycker det blir för jobbigt, men då får hon och jag gå därifrån och göra något annat under tiden.. Det ordnar sig nog :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0