Trixigt med skarpa bilder

Jag sitter här och kollar igenom alla bilder jag tog på Enya igår. Synd att så många är oskarpa, men jag önskar att jag lär mig knepet snart. Det är verkligen inte lätt att få en bra bild utan blixt. Men jag ger inte upp, inte nu längre. Nu ska jag ta tag i det här med fotograferandet igen, det är ju faktiskt roligt! Och ännu roligare med ett bra objektiv förstås. När jag har råd ska jag köpa nytt kamerahus, det jag har är inte alls bra. Inte för mig. Vad som helst vore bättre, hehe. Sen en kurs i PS skulle inte skada heller, där kan man rädda allt möjligt.... nästan ;)

Hur som helst. Några hyfsade bilder fick jag ändå, så jag slänger väl in dem. Helt oredigerade, det får duga.


Kommentarer
Postat av: jennie

så fin hon är:)

2009-03-12 @ 10:11:12
URL: http://nenne84.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0