tjugonde

Snart kommer min mormor och moster hit på en liten fika, men mest för att lämna Enyas julklapp hon inte fått än. Mormor är rädd att hon ska hinna växa ur den innan hon ens fått den ;) Tyvärr är Enya inte hemma när de kommer, utan vi får träffas en annan helg istället. De ska ju snart komma hit igen och fira mig då det inte blivit av än.

Vet inte riktigt när de kommer, men innan dess ska jag göra mig iordning och plocka lite här hemma. Diska måste jag göra oxå, jag bakade som bekant igår och det syns på diskbänken :P Bäst jag sätter fart, de kan ju dyka upp när som helst!


Förresten blir jag lite orolig över min far. Ringde honom igår men fick inget svar, inte idag heller. Han ringer ju alltid upp när han kommer hem.. Hoppas för guds skull att han bara är iväg någonstans, så det inte hänt nåt!


Sen måste jag även tillägga att jag längtar till kvällen då jag har båda mina älsklingar hemma. Det finns verkligen inget mysigare! ♥

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ne där var hon inte stor inte hon kommer i fatt snart :P hon har ännu 74-86 där om kring st är så olika på alla kläder som hon har. Hoppas ni har haft en bra helg kram

2009-03-22 @ 13:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0