Paket!

I fredags kom mitt paket som jag väntat på! Jag beställde nytt objektiv till kameran för två veckor sedan och jag har längtat efter det som ett barn längtar till julafton ungefär :) Det har testats litegrann i helgen bara men förhoppningsvis kommer det till stor användning nu när det går mot ljusare tider! Stor skillnad på skärpan ser jag redan nu, men efter lite övande hoppas jag att mina bilder blir mycket finare :)

Några bilder kan jag ju bjuda på :)


kameran med det nya objektivet


sjuklingen


mina älsklingar på promenad


finaste


Kommentarer
Postat av: Lollo

Kul med nytt objektiv!! Hoppas på att se många fina bilder här framöver!! :) Kram kram

2009-03-09 @ 22:51:33
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: jessica

Är det ett 50mm 1,8? Det ser ut som det. Jag har ett sånt. Det är så jävla bra. Kit-objektiven får man lust att slänga när man använt det där lite.



Själv tänkte jag köpa en saxofon. Det skulle vara roligt. kram

2009-03-10 @ 19:34:26
Postat av: Evelina svarar

jessica - ja, det är ett 50mm 1,8. Har ju inte hunnit använda det så mkt så jag vet inte vad jag tycker än, men visst är det bättre än kit-objektiven! Däremot saknar jag att inte kunna komma så nära med det nya, men det är väl en vanesak antar jag ;) Har du några bilder man kan få se?



Hehe, saxofon. Du är allt bra rolig du, men klart du ska köpa det om du vill ;) Kram

2009-03-11 @ 07:43:15
Postat av: jessica

Haha du kan komma nära, du får flytta dig själv istället bara =)

Motion. Fast optik är min nya favoritsak.

Har lite bilder men bara på datorn, inget på internet. kram

2009-03-11 @ 13:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0