Negerkungen

Nu är det torsdag igen och det känns som veckorna bara springer i väg nu för tiden. Är det kanske för att Fredrik börjat jobba, eller är det kanske för att vädret börjar bli bättre? Ja, nåt beror det på, och det är lite skönt med, men samtidigt undrar jag vad jag gör med all tid?

Idag ska jag som sagt städa, men det går lite segt. Jag har precis ätit frukost och så har jag fastnat här som vanligt. Lyssnar på en massa bra musik som påminner mig om min kärlek. Musik som jag lyssnade på i början när vi precis träffats och när jag lyssnar på de där speciella låtarna blir jag alldeles varm inom mig. Musik och kärlek går liksom hand i hand, precis som babe och jag. Vi passar enormt bra ihop och snart bor han även här på heltid. Med Enya och mig, som en familj. Fy vad jag är lyckligt lottad! ♥

Nehej, bäst jag sätter lite fart. Vill bli klar snart, så jag kan gå ut och njuta av solen. Vill få lite färg, känner mig så blek bredvid Fredrik. Han är ute hela dagarna på jobbet och blir jättebrun. Man skulle helt enkelt kunna säga att jag är tillsammans med Negerkungen. Jupp! ;)


Kommentarer
Postat av: Kungen

Negerkungen Joooo man tackar, börjar att bli brun men inte så brun. Men klart ge mig ett par dagar i solen Darling så blir jag din Negerkung =) Puss

2009-03-21 @ 00:00:07
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0