Jag är glad!

Vilket härligt väder det är idag! Det är så jag blir glad ända in i själen, allt detta tack vare lite sol. Tänk vad bra! :)
Har precis kommit hem från en timmes promenad med Jenny. Känns verkligen att det inte var igår jag var ute och promenerade senast, men nu ska jag försöka hålla i det och gå minst EN promenad om dagen, i minst en halvtimma.

Känns inte alls bra att sitta inne nu egentligen, men jag ska tvätta lite till och plocka iordning lite. Städa struntar jag i, det gör jag imorgon istället för då är jag ensam hela dagen. Måste ju städa, för på söndag kommer min bror med familj och det ska bli så himla kul! Har inte träffat dem på länge och nu är det ju en ny i familjen som jag längtar efter att få se. Hoppas bara vi (och dem) håller oss friska till dess, jag håller tummarna!


Annars har det nog inte hänt så mycket på sista tiden. Melodifestivalen var ju förstås i helgen och även om jag tyckte att Caroline af Ugglas skulle vinna så är jag ändå glad över Malenas vinst. Hellre hon än Måns eller EMD, fy vilka hemska låtar de hade! Jag tror i alla fall på Malena i eurovision, får se hur rätt jag har sen när det är dags! :)

Vi var även hos Carro i lördags på fest. Himla trevligt. Trist bara att Calle mådde lite dåligt i slutet, men det är sånt som händer ;)

Sen har vi även hunnit kolla på en massa filmer. Vissa bättre än andra. Rallybrudar, Lakeview Terrace, Body of lies, A walk to remember, Låt den rätte komma in och så Twilight. Ja, vissa bättre än andra som sagt, men det är kul att ha sett dem i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ja, tänk vad lite sol kan göra!! :D Helt underbart!! :)

Vilka av filmerna var bra då? För jag har laddat ner några av dem, men inte sett dem än. Så, vilka rekomenderar du? ;)

kram kram!

2009-03-18 @ 14:35:52
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: fanny

ja fy fan för Måns och EMD.. är det verkligen riktig musik!! :P haha!!

2009-03-19 @ 09:13:04
URL: http://juliussondorch.blogspot.com
Postat av: Evelina svarar

Lollo: Vilka har du laddat ner? Jag tyckte Rallybrudar, Twilight och Body of lies var helt okej. A walk to remember (gammal goding, sett förut) och Lakeview terrace var bäst. Låt den rätte komma in lyckades jag se klart på 3:e försöket, somnade de andra gångerna.. SÅ bra var den :P Nej fy, ingen höjdare alls.. hehe. Du kan ju iofs tycka helt annat än vad jag tycker :)

2009-03-19 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0