Blir aldrig som man tänkt

Fasen, gårdagen blev inte alls som jag tänkt.
Hade planerat en massa inlägg här men istället tog jag
och Figge en låååång mysig eftermiddag i sängen,
sen gick jag och Jenny på promenad efter maten.

Kvällen spenderades med de två ovannämnda
ihop med lite godis och tv-spelande hos Jenny. Kl 21 gick vi hem
och började titta på en film. Såg en stund men ganska snart blev det sängen.
För min del i alla fall. Figge tog en dusch och kunde därefter inte somna,
så vilken tur att han kommer tidigt idag så han får sova lite i eftermiddag :)

Fanny tipsade om en somrig design, något som jag håller med om till hundra!
Ska försöka fixa och trixa idag, så fler inlägg kommer nog till kvällen.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0