Blåsväder

Skönt med en liten promenad, om än lite blåsigt för min smak.
Fick i alla fall lite frisk luft, bra det!
Tyvärr blev det inget handlande,
Figge har visst mitt kort i sin plånbok. Smart!

Får handla sen när han kommit hem,
så det blir sen middag. Tur att Enya skulle äta macka
nu vid 16, så hon är nog inte dödshungrig när hon kommer :)

Nu ska jag vara lite duktig. Har en maskin tvätt som ska hängas,
sen är det bara att köra igång en till. Dessutom ska jag posta två
paket, det gör jag först!

Förresten var sopbilen ute förut. Nej, inte den sopbilen ;)
Den som sopar bort allt grus från vägarna såklart!
Hur skönt som helst. Nu är det egentligen bara inlines:en som fattas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0