Bakslag

Jag hittade två par jättefina skor i stan igår. Vi var ju inte där för skornas skull egentligen men ibland kan man inte låta bli att titta, och det är vid sådana tillfällen man faller hårdare än hårdast. Ett par tygskor, typ som de jag köpte härom dagen, fast helsvarta. Sen även ett par gladiatorsandaler, verkligen jättefina! Fanns tyvärr inte min storlek i den färgen jag ville ha, annars hade jag köpt dem direkt.

Var kanske tur att det inte blev något köp, för efter vi varit på stan så åkte vi till Fredriks lägenhet och mötte hyresvärden som ville "diskutera ett par grejer ang. lägenheten". Så efter lite prat fick vi reda på att det är en del saker som måste åtgärdas. Fasen!

Men har vi tur så slipper vi betala en del av grejerna, de ska tydligen boka nytt möte snart igen och då ska hans föräldrar vara med. De såg ju i vilket skick lägenheten var i när han flyttade in, det gjorde ju inte jag, så jag var tyvärr inte till så stor hjälp. Men har vi ingen tur (vilket vi aldrig har!) så kommer det försvinna en massa pengar, så det blir att leva riktigt snålt resterande månader. Faan vad surt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nej, ingen höjdare att behöva betala saker som måste fixas i gamla lägneheten.. När man inte ens får nytta av det själv lixom.. Väldigt tråkigt.. :S Kram kram

2009-03-13 @ 10:10:52
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0