28 feb.

Var ett tag sen nu, men det var alltså kvällen jag var på sexparty hos Lollo, och sen var det utgång. Har lite svårt att skriva om händelser såhär i efterhand men det var en riktigt rolig kväll med tjejerna, sen träffade jag ju älsklingen med vänner på Harrys. Mys!



hela gänget samlat


lite av urvalet.. finns mkt smaskigt va? ;)


väntan på bussen..


jag, carro och lollo är glada :)


hej harrys!


cilla, malin och jenny har trevligt


sandra och lollo oxå!


bildbeviset till carl.. tji fick du! ;)


sen träffade jag även på älsklingen..


som efter mycket dricka fick storhetsvansinne och ville att hela harrys skulle se hans bringa ;)


Tack för en kanonkväll tjejer, det får vi göra om - snart!

Kommentarer
Postat av: Kungen

Kan inte rå för att hela Harrys skandera efter att få se min bringa ;). Folk stod ju på bardisken och skandera KUNGEN,KUNGEN, KUNGEN, ibland får man ju ställa upp för att göra folk glada. Hörde inte att du klaga Darling = ) Puss

2009-03-09 @ 12:57:18
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com
Postat av: Lollo

Ja, himla trevlig kväll!! :)

2009-03-09 @ 22:48:55
URL: http://vitloksflikkan.blogg.se/
Postat av: Evelina svarar

Haha, fan vad du ljuger älskling! ;P

2009-03-10 @ 13:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0