Vilken underbar helg!

Varmt och skönt väder har det varit hela helgen och som ni förstår har inte mycket tid tillbringats vid datorn. Vi har varit ute i stort sett hela dagarna, därav bloggtorkan.

I helgen har det blivit mycket sol och bad. Vi har köpt en ny pool som praktiskt taget tar upp hela vår lilla gräsmatta, men vad gör det när det är dagar som dessa? Om man inte har ork att åka iväg är det bara att slänga sig i poolen och svalka sig. Vi har också hunnit med ett kalas. Ankan fyllde nämligen 40 i lördags så hela familjen var där ett tag, men framåt kl 20 var det dags att gå hem och lägga Enya, som var sååå övertrött eftersom vi skippat middagsluren.

Igår var vi en sväng till Sandvik. Var inte alls mycket folk när vi kom dit utan de flesta kom efter lunch. Enya var inte så mycket för att bada men hon grävde lite vid kanten och blötte fötterna i alla fall. Det var riktigt kallt i vattnet men alla tre tog faktiskt ett dopp, även jag! Större badkruka går knappt hitta, hehe..

Idag är Enya på dagis, Fredrik jobbar och jag sitter faktiskt inne. Varmaste dagen hittills och ska man vara ute och steka så är jag hellre vid en strand där det fläktar lite, än här på baksidan där luften står still. Vi får se vad vi hittar på idag, men något skoj blir det säkert! Alldeles för fint att sitta inne, och eftersom älsklingen slutar tidigt får vi många timmar tillsammans. Kanske åker vi ner till Berg en sväng? Ja, vi får se..


poolen, skönt att alla vi tre får plats :)


ankan med sina presenter :)


lollo + vi tre.. jag i min nya klänning som förövrigt inte syns så bra..


ankans skylt :)


älsklingarna vid strandkanten


hehe, ja.. denna bjuder jag på.. ;)


sötungen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0