Vilken tur att vi har drömmar!

Idag är en sån där dag man bara vill ligga under en filt i soffan, titta på en bra film och äta gott. Helst tillsammans med en god vän, sina barn eller sin älskade. Idag är också en sån dag man bara vill ge sig ut på stan för att shoppa. Spendera en massa pengar på fina plagg, lite smycken, några par skor och äta en god lunch på en trevlig restaurang.

Jag skulle gärna göra båda dessa alternativ just idag, men kan inte. Min älskade är inte hemma, inte mitt barn heller och vännerna jobbar. Skatteåterbäringen har lyckligtvis kommit men tyvärr får de pengarna inte gå till roliga saker den här gången, utan mer välbehövliga.
Men - jag ska inte klaga! Även om jag har god lust med mycket så får jag inte alltid som jag vill. Sånt är nyttigt också. Man måste få längta lite, då blir det roligare när man väl får det man vill ha. Inte sant?



villa, ny kamera, en massa pengar, att vi ska bli 4 i familjen och resa är bara några av mina drömmar.. är det inte härligt att få drömma lite?

Kommentarer
Postat av: Kungen

= ) ett par av de där ska vi väl kunna fixa inom en snar framtid allafall = ) Puss älskar dig

2009-06-10 @ 13:45:39
URL: http://attlevasomkungen.blogspot.com
Postat av: Jenny

Kul att du oxå läser min blogg, då behöver inte jag ha dåligt samvete att jag läser din =) Vi kanske ses på droppen nån dag, jag ska dit imorn, sen blir det väl på tisdag med...

2009-06-10 @ 20:59:35
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder det blev, framför allt på Elias. Fortsätt drömma, en dag kanske något slår in och då blir man extra glad. Kramar till er från Mamma/Mormor/svärmor.

2009-06-11 @ 10:08:35
Postat av: jessica

Du kommer få allt det där. Jag lovar. Jag sätter min högra arm på det.

2009-06-11 @ 12:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0