Svampjävlar

Jag fick ingen penicillin, för blåsorna hade inte blivit svinkoppor än (när går de över från blåsa till koppa?)
så jag fick bara några svampar jag skulle gnugga händerna med. Visserligen snällt av henne att jag fick dem, för på apoteket var de tydligen svindyra. Räckte gott och väl att behöva betala 100 kr för besöket tyckte jag.

Förhoppningsvis är blåsorna borta om 3 dagar, om inte så ska jag höra av mig igen. Men nu har jag gnuggat med en sån svamp, och smörjt på bakteriedödande salva. Försvinn nu era jäkla blåsor, så jag kan få raka benen och sola!
Blir så less på att det alltid ska vara något sjukt i våran familj :(

Speciellt en dag som denna. Sommarväder, älsklingen slutar tidigt och så är allt bara skit. Får inte ens ta på honom. Stackars stackars mig..

Kommentarer
Postat av: Dafe

Ha ha, svampar?!! Det lät ju...lite kul? fniss Ja, naturligtvis fick jag en bild av små röksvampar man hittar i skogen i huvudet, men jag hajjar, annan sorts svampar. Hoppas de funkar! Krya på er...och du, alla sjukorna... Det blir bättre när barnen blir större! vågar nästan lova Hittade dig förresten i en tråd på FL om du undrar. Själv vågar jag inte få min blogg bedömd. ;)

2009-06-22 @ 18:59:49
URL: http://dafesblogg.se
Postat av: Jenny

Det kan jag tänka mig att det inte är kul att nån är dålig i eran lilla familj.. hoppas att det kommer att gå bort snart så att du kan göra det du vill.. kram

2009-06-23 @ 00:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0