Snart dags att gå..

Skitväder idag igen, kul!

Snart ska jag hämta skrutt på dagis, det är betydligt mycket roligare! Längtar som en tok efter henne. Hoppas hon är på bra humör också, för är hon det så ser resten av dagen rätt ljus ut :)
Vi stannar nog inne idag. Jag har lite att ta hand om här hemma men när det är klart ska jag ägna all tid till skrutt. Funderar på om vi ska titta på en film tillsammans, eller om vi ska rita lite, eller leka med leran? Får se vad hon är sugen på.

Nu ska jag göra mig iordning, sen packa en påse med regnkläder samt stövlar, sen är det dags att gå iväg. Uppdaterar säkert senare, när båda mina älsklingar är hemma.


Ikväll är det förresten final i Talang 2009, vem vill du ska vinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0