Nytt i garderoben hos både liten och stor

Istället för solning igår så tog vi en sväng in till stan och träffade svärmor. Hon ville ge mig och Enya varsina försenade födelsepresenter som vi fick vara med och välja ut. Vi gick några rundor och tittade på kläder till skrutt men kunde inte riktigt bestämma oss, så under tiden gick vi till Gina Tricot och kollade ut något fint till mig.

Det är väl alltid sådär typiskt att man aldrig ska hitta något som sitter fint när man väl får handla? Men efter mycket letande kom jag i alla fall hem med två fina plagg och på Lindex fanns en söt klänning till Enya. Jag blev jättenöjd! Tack svärmor och Anna! :)


jag hoppas ni kan gissa vilken som inte är min ;)


Efter stan åkte vi hem till svärmor på mat, kyckling och ris, vilket var jättegott! Tyvärr kunde vi inte stanna så länge för jag ville hem och titta in premiären av Lotta på Liseberg. Det var en mysig allsång men dessvärre hade jag sån huvudvärk så jag däckade i soffan rätt snart och det slutade med att älsklingen sa åt mig att lägga mig i sängen istället.

Idag känns huvudet bättre, och även mina blåsor ser bättre ut! Jag har skrubbat med min svamp och imorse vågade jag mig även på att raka benen. Skrubbade även benen efteråt ifall jag fått något litet skärsår, så nu kan jag äntligen visa mig ute i shorts :)
Hade fått för mig att jag hade tid hos Af idag, men när jag praktiskt taget var klar imorse så kollade jag en extra gång och insåg att det är på torsdag jag ska dit.. haha klant. Men inte gör väl det något, nu är jag redo för en dag i solen, är det någon som vill tillbringa den med mig är det bara att slå en pling!

Kommentarer
Postat av: Lollo o Felicia

Skönt o få lite nytt ju =) Ja visst var de kort skrivet förute =) hade skrivet de någon annan stans :P Hoppas att allt är bra o njut av solen =) Höres kram

2009-06-23 @ 13:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0