Mitt snyggo

Det var alldeles för längesen jag skrev om min älskling, enligt honom själv. Varje gång jag skriver att jag älskar honom, saknar honom eller något liknande så får han en enorm ego-boost. Allra bäst är det när jag tillsammans med fina ord även lägger in en fin bild på honom, då njuter han lite extra. Den här texten är enbart till dig älskling, hoppas du blir nöjd nu ;)

"I love how your eyes close whenever you kiss me
And when I'm away from you I love how you miss me
I love the way you always treat me tenderly
But darlin' most of all, I love how you love me

I love how your heart beats whenever I hold you
I love how you think of me without being told to
I love the way your touch is always heavenly
But darlin' most of all, I love how you love me"


Längtar till du kommer hem ikväll babe. Du är bäst!



Förövrigt tog jag mig ett långt bad nyss, nu väntar jag bara på att håret ska torka en aning, sen ska jag ge mig ut på promenad. Blir en sväng runt kanalen skulle jag tro. Behöver verkligen komma ut lite, har faktiskt inte varit ute sen i förrgår. Det är så jag skäms..

Hoppas också på att Lollo hör av sig sen, så kanske vi kan umgås lite idag. Var längesen nu. Sen är det ju så förbaskat tråkigt att sitta själv hela dagarna, speciellt en dag som denna då älsklingen inte är hemma förrän till kl 21.
Hoppas, hoppas.

Kommentarer
Postat av: Din andra hälft

Haha skyller på mig :-D, vet ju att du skulle skrivit så ändå hehe du är så söt my love älskar dig puss

2009-06-09 @ 17:09:38
Postat av: Lollo o Flisan

Tack för idag =) skönt o gå en runda ju =) Får ta o göra om de snart igen =) kram från oss

2009-06-09 @ 20:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0