Just nu

Det blev tyvärr ingen lång stund med Ankan idag. Efter att vi satt oss på en brygga och lagt ut filtar, börjat sola lite och ätit en jordgubbe så fick jag supermegaont i magen. Jag var tvungen att bege mig hemåt och det var lite synd, jag som tycker det är så mysigt att sitta sådär vid kanalen och bara mysa!

Det som var bra när jag kom hem var att älsklingen var hemma. Så nu har det blivit lite gos i soffan ett par timmar, eller mest skratt om jag ska vara ärlig. Han har sån fruktansvärt dålig humor ibland, men det är bara bra, för det har jag också. Vi är som ler och långhalm :)

Just nu sitter älsklingen ute och sköter grillen. Det blir grillad kyckling med grillchips/pommes och tzatziki. Mums! Efter maten ska vi kolla på en film vi hyrt, Pojken i randig pyjamas, hoppas den är så bra som jag förväntar mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0