Jag har sån tur!

Jag har världens underbaraste unge och världens underbaraste sambo. Är sååå mysigt att älsklingen är hemma igen, han får aldrig mer åka iväg! Inte utan mig ;)

I svåra lägen får man sig faktiskt en tankeställare. Andra har det så mycket värre än jag, men ändå klagar jag. Ska försöka sluta klaga och istället uppskatta det jag har! Då tror jag att jag får ett roligare liv dessutom! Tack älskling för att du finns här för mig i vått och torrt, vad skulle jag göra utan dig?

Sänder även en tanke till Fanny, som säkerligen har ett helvete just nu. Men du verkar riktigt stark tjejen, så jag är helt hundra på att du klarar dig igenom det galant! Det är som du själv skriver - hans förlust, inte din! Jag tänker på dig ska du veta, även om vi inte direkt känner varandra så berör du mig. Väldigt mycket dessutom. Du har en fin son och en kommande prinsessa, ta hand om er och försök se det ljusa i tillvaron även om det är svårt..

Tänker även på min fina vän Lollo, som också genomgår ett helvete just nu. Vi håller tummarna för att allt ska lösa sig till det bästa, det vet du! Finns alltid här för dig..


Kommentarer
Postat av: Lollo o Felicia

Tack värmer mycket i hjärtat... <3

2009-06-03 @ 09:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0