Idag är det fredag..

..och det betyder att min älskade skrutt kommer hem till oss igen. Vad jag har längtat!



Älsklingen slutar tidigt idag och efter det ska vi åka till City Gross och storhandla. Sen på vägen hem hämtar vi upp Enya och då ska vi hem och bada tror jag. Vi ska köpa en ny pool till henne, en lite större än vi hade förra året. Tyvärr har vi så liten tomt så det blir ingen megapool ändå, men något mellanting så även vi kanske får plats att svalka fötterna.

Innan vi åker ska jag tvätta och diska. Ska även försöka hinna med lite sol också, det är skönt. Är nog bäst jag sätter fart nu om jag ska hinna!

Hoppas ni får en trevlig fredag!
Hejs!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0