Världens snyggaste?

Sen vi kom hem från Sthlm har det varit dåligt väder i stort sett hela tiden och det är så trist! Den här veckan har vi varit själva Fredrik och jag och hade hoppats att kunna hitta på roliga saker. Men istället för att ligga på stranden och ha det gott så har vi fått sitta hemma, tittat på film eller gått på stan. 

Stan är iofs roligt det med, om man har pengar. Vi var inne igår en sväng och jag hittade en jättefin klänning! Jag är inte så mycket för klänningar annars, men jag tänkte att jag måste prova i alla fall, och den var skitsnygg på!
Jag fick mycket "beröm" av tjejen som jobbade där, (som förövrigt var det snyggaste jag sett på länge, jättetrevlig var hon med!) hon tyckte jag var jättefin i den. Kändes kul såklart, men mindre kul var att den kostade 600 kr. 600 liksom, det är alldeles för mycket för lite tyg tycker jag, men vore jag rik hade jag slagit till direkt! Men Fredrik sa att om den finns kvar när lönen kommer så skulle jag få den, för han gillade den lika mycket han. Jag håller tummarna :)

Idag öser regnet ner och vi har inga direkta planer förutom att hjälpa Anna (Fredriks syster) att bära möbler som hon köpt. Tänkte även lämna in en filmrulle på framkallning, är himla nyfiken på bilderna ska ni veta. Det är typ en evighet sen jag började ta kort med den rullen och nu är den äntligen slut.

Men innan stan ska jag försöka få liv i min karl som fortfarande ligger här och snarkar, sen blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0