Uppdatering

Hej!

Nu har jag lite tid över för bloggen, ska försöka hinna med att skriva lite om de senaste dagarna.

När jag skrev senast så var vi barnvakt åt Hampus, Enyas kusin. Jättetrevligt var det såklart men rätt intensivt med en 5-åring hemma. Det är ju lite skillnad på honom och Enya om jag säger så ;)
Men vi fördrev tiden rätt bra, var ute större delen av dagen och innan han åkte hem till farfar igen så fick han testa att spela dataspel. Det var så kul att han inte ville åka hem! :P


I fredags hämtade vi hem Enya och vi har hittat på rätt mycket i veckan. Vi har varit i stan och kollat på ny bil, vi har lekt med Molly i Tallboda och med Felicia, vi har varit i lekparken, matat ändernaoch ätit glass med morfar och så har vi varit hemma och busat såklart. Tyvärr så blev det bara lite bilder i lekparken och med morfar vid kanalen, vi tog inga bilder varken med Molly eller med Felicia..




Idag ska vi åka på kalas hos min mormor som fyller 75 år. Och på vägen dit ska vi handla på oss kött på CityGross till Fredriks födelsedag nästa vecka!

Men innan det ska vi duscha och göra oss fina alla tre, sen äta mat och sen sticker vi iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0