Nu är jag här igen

Efter ett litet uppehåll är jag nu här igen!

Vi har som sagt varit på lite semester, vi kom hem i lördags så det har ju gått några dagar nu. Tycker det känns sådär att skriva om semestern så långt i efterhand men jag kan säga som så att vi hade kanonfint väder alla dagar förutom sista dagen då vi åkte hem. Då var det lite mulet men det gjorde absolut ingenting då vi inte har AC i bilen ;)

Fredriks morfar och hans Maria var jättegoa personer och fick oss att känna oss riktigt välkomna. Vi njöt av det fina vädret, solade en del, det blev lite fiske och sen var vi ute på en båttur samt lite runt i staden. Max 10 meter ner till vattnet från stugan, det var kanon, även om jag gillade sandstranden bättre :)

Tror jag låter bilderna berätta lite istället..


kvällsdopp när vi kom fram.. och lite fin utsikt från vattenbrynet..



jag och gösta


anna och fredrik tar varsin öl på kvällen..


utsikt från vardagsrummet..


enyas första vakna tid där.. frukostdags


lek på stranden..


där vi även såg rikard wolff


här åker vi båt..


sen var det dags för fiske.. de fick upp några aborrar som de sen åt till lunch dagen efter


enya tittar på när gösta rensar fisken.. och varje gång han bröt nacken av dem sa hon;
"näe, han vill inte".. men hon ville ändå inte gå därifrån ;)


kvällssolen med en halvtimmas mellanrum


enya är glad att få vara på semester :)


fika på ett mysigt kafé i skogen


sen blev det äventyrsgolf näst sista dagen, och jag förlorade självklart..


och eftersom jag förlorade fick jag bjuda alla på glass.. här är enya och maria


vi passade även på att ta ett sista kik på alla fina båtar som låg i hamnen


sen dagen efter blev det hemfärd..



Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du haft en bra semester, o ännu roligare att du är hemma o bloggar igen! Har saknat att läsa dina uppdateringar! Kram kram

2009-07-09 @ 18:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0