Nopes

Klockan hann bli över 20 igår innan vi kom hemifrån men vi tog med lite kläder och en filt och satte oss i bilen. Vi körde ner till området där scenen stod och det var hur mycket folk som helst i rörelse i lilla Berg, alla där för en mysig kväll.

Tyvärr så hade Caroline af Ugglas redan spelat färdigt när vi kom och det var ungefär en timma kvar till Ledin skulle gå på scenen, så vi åkte hem igen. Lite till min besvikelse såklart, jag hade tyckt det varit mysigt att sitta där ett tag med mina älsklingar, men det blev en bra kväll ändå.
Enya fick lägga sig direkt när vi kom hem och Fredrik och jag kollade på en film med Stellan Skarsgård. Den var faktiskt rätt bra, Waz hette den.

Efter filmens slut så däckade jag ganska direkt, men jag låg kvar på soffan ett tag innan det blev dags för sängen. Imorse ställde jag klockan eftersom Enya troligtvis skulle iväg till sin pappa. Hon bajsade senast vid kl 16 igår och inget imorse så det var okej för henne att åka iväg idag, skönt för alla parter kan jag tro. Idag skulle hon på fest och träffa släkten, det blir roligt för henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0