Mysig lördag

Vi fick besök av Fredriks pappa med respektive idag, de lämnade en platta öl och kom med tårta för att fira Fredriks namnsdag idag. Mycket trevligt!
Efter besöket åkte vi en sväng till Ljung och solade. Tyvärr blev vi inte kvar så länge eftersom det blåste storm och dessutom blev vi så hungriga. Åkte hem och åt goda baguetter med grillat kött på, mums!

Ikväll ska vi faktiskt ut och äta. Det blir filéfrossa på Kanalkrogen i Berg och jag är sååå sugen. Det är himla gott, men nu var det några år sedan jag var där så det kan ju ha ändrats, men det hoppas jag inte. Vi hoppas på en trevlig kväll tillsammans i alla fall, det var längesen vi gjorde något bara han och jag, så det ser jag fram emot!

Vi har talat om att ta en runda minigolf innan maten kl 19, men det är inte säkert eftersom det kommit en massa moln på himlen.. Men om det blir en en runda ändå, är det dags för mig att slänga mig i duschen så jag blir klar innan kl 17. Måste göra mig lite fin kvällen till ära :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0