Jag ska vara tyst..

Jag skulle aldrig sagt det där om fint väder, för strax efter att Fredrik och Enya kommit hem så drog de svarta molnen förbi. Det har nog regnat i 3 timmar nu och fy vad jag hatar regn! Men trots regnet så begav sig älsklingen ut på fisketur ändå medan Enya och jag sitter inne i värmen och har det gott. Jag har suttit här ett tag nu och skrutt kollar på Pippi. Frågade henne nyss vad hon ville göra, då sa hon "se film". När jag frågade om hon ville se på Emil så svarade hon "Emil sen, först Pippi". Det är till att veta vad man vill! ;)

Jag ska snart fixa något att äta. Enya hade ätit lite dåligt på dagen och jag har ärligt talat inte ätit något alls förutom några kex och ett halvt äpple som jag delade med Enya till mellis. Tror det blir pannkakor, mer än så orkar jag inte. Jag är så trött, men jag mår mycket bättre nu, det är ju skönt.

Hoppas verkligen inte att jag ska bli sjuk nu, vi har så mycket att göra de kommande dagarna. Imorgon ska vi träffa Wille  igen och på fredag innan Enya åker till sin pappa så ska vi träffa Julius.
Då kan jag ju bara inte bli sjuk.. eller hur? Näe, nu ska jag krya på mig lite framför tv:n en stund innan det är dags att laga mat..



älskade unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0