Irina Palm

Jag valde att titta på en drama och det kändes som ett bra val, det var helt klart en film i min smak, jag gillar när filmer berör!





Nu skulle jag nästan kunna döda för en naturell cheese från BK, de är de allra bästa. Men istället ska jag inta sängen nu, och hoppas jag sover gott inatt. Jag är fortfarande väldigt stel i kroppen, det måste vara allt stillasittande på kvällarna, eller vad kan det annars vara? Har inte känt såhär tidigare i alla fall, är som en 70-åring i kroppen.. Det är ju sjukt.

Älsklingen ringde nyss och sa att de snart skulle åka hem. Får se om jag hunnit somna innan han är hemma, men det vore onekligen mysigt med en godnattpuss innan jag intar drömmarnas land.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0